söndag 26 augusti 2012

Vinnare


Vardagssnyggt med stickade plagg




Grattis till HunkyDory!





Deras tidlösa, klassiska, eleganta och samtidigt avslappnande stil har alltid tilltalat mig. Den nya kollektionen är inget undantag. Lite dyrt är det ju förstås men jag blandar gärna budget med lite dyrare plagg när plånboken tillåter. Vissa plagg betalar man ju gärna lite extra för.

Mer fint från HunkeyDory hittar ni HÄR

På tal om budget så fyndade jag en vit kavaj på H&M igår för ynka 90 kr. Kanske inte min drömmodell men priset avgjorde och vitt fungerar lika bra vintertid också anser jag
Lägger ut en bild senare.

Ni  (kom igen hörrni!) som följer mig på Instagram kan se min nya höstfavorit, en parkas,(egentligen från sommarkollektionen)från ett annat favoritmärke Maison Scotch



Ha det bra nu allihop!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar