måndag 20 augusti 2012

Tur!

Mycket fin! från GRANIT

Från Coop Konsum

Testar med min mårbackapelargon

Entrén

Så ni ser propotionerna, den vita träkrukan i är naturligtvis där tillfälligt

Fin detalj





Fyndet för dagen!





Dessa gummikorgar av återanvända bildäck ska jag använda utomhus att plantera i (Olivträd nästa sommar).
Vädigt fina att matcha till både betong och rotting. Hade egentligen tänkt köpa korgarna från GRANIT då jag sett dom i olika inredningsrepotage och blivit förtjust i stilen. Men vad får jag se en dag när jag storhandlar på Coop Konsum här i byn. Jo dessa ovan, för 129 kr och sen halva priset på¨det. 64,50 kr!! Jag köpte fyra stycken direkt! Mamma köpte en att ha ved i. Praktiska är de också då korgarna är mjuka och följsamma. Lätta att lyfta upp på min balkong där några av korgarna kommer att vara placerade.

De fina korgarna från GRANIT hittar ni HÄR

Nej nu måste jag rusa.

Ha det bra allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar