fredag 12 oktober 2012

Matbord Och Fina Hyllsystem


Fin modell, smalt, avlångt och plats för stolar vid kortändan



Ja men kanske i vitt?

Snyggt med skiva i vit marmor men för dyr för mig

Eller så dessa benbockar och måttbeställer bordskivan i något träslag 

Fint hyllsystem - Stacked Mini från Muuto
Smarta små hyllor att användas enskilt eller att kombineras ihop hur man vill




Innomhus





Ja, en hel del tid kommer väl att spenderas inne framöver och med det kommer lusten att göra om lite. Nytt matbord, nya stolar och nytt hyllsystem/förvaring står högt på min lista. Blev inpirerad att ta tag i det när Kristin (HÄR) la upp så inspirerande bilder på sin blogg. Ni som hängt med från början i min blogg vet att det är precis min smak.
Har några förslag från fantastika butiken Artilleriet i Göteborg här ovan. Vad tycker ni? Andra förslag och tips mottages gärna!

Artilleriet har även webbutik, ni hittar den HÄR
Kika in och få massor av inspiration!

Nu blir det soffan och en massa kaffe för min del. P har varit på mässa i Göteborg och ska hämtas i Falun vid midnatt. Hoppas det inte blir så halt som förutspått bara.


Trevlig Fredagkväll allihop!


Bilder lånade från artilleriet.se




2 kommentarer:

  1. mycket snyggt i Din stil !!! Det är synd att du har så bra smak, för det blir ju så dyrt;)

    SvaraRadera
  2. Ja, min stil! Men borde bli bättre på att leta tag på billigare tolkningar för min egen skull och även lägga upp dem på bloggen. Under en etikett som - Spara eller Slösa - eller Lyx - eller - Budget. Det är ju sådana alternativ/förslag jag själv uppskattar :)) Att bara köpa dyrt, blir ju både onödigt dyrt och trist i längden, ialla fall för mig.
    När ska du börja blogga då Evalena, du som verkligen har ett så fint och inspirerande hem! :)) Tur att du håller oss uppdaterade på Instagram iallafall :)

    SvaraRadera