onsdag 15 augusti 2012

Ska.. Ska Inte..?

Denna?

eller denna?





Ja, det är frågan?




Hur fina är inte dessa handgjorda marockanska skinnpuffar i skinn!


Jag kör med IKEAS fotpallar modell Ektorp härhemma. Numera i fel färg eftersom vi förutom bytt modell, dessutom bytt färg på vår nya soffa. Alltså så är det läge att :
  1. Byta till matchande klädsel till fotpallarna eller
  2. Köpa nytt! Några av dessa otroligt fina marockanska skinnpuffarna från SPITI kanske?
Och då är frågan vilken färg ska man då välja? Den mörka färgen för att matcha sofforna(har för mig mig att man bör tänka så) eller den vita och matcha med drömlampan(som jag ej har)från WATT & WEKE med vit skärm och träfärgade stativben.

SPITI hittar ni förrutom i den fina MOOD-gallerian i Stockholm även HÄR kika in och låt er inspireras.


Och hörrni nu kan ni även följa mig på Instagram!


Nej nu ut till balkongen och återstoden av den fina augustikvällen :)


Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Jag tycker den bruna...har du sett att dom finns på bloggen: Liljor och tulpaner ?

    SvaraRadera