fredag 10 augusti 2012

Till Sjöss!

Ja som ni ser blev köpet av nya kuddar alldeles galet fel.
(Som vanligt gör inte bilderna färgerna rättvisa med mobilens kamera)
Dom blåblommiga(jag valde dom för den blå nyansen i mönstret)har hamnat i vårt sovrum så länge och de gråbeiga kuddarna har fått komma tillbaka i soffan.
Jag vet nu exakt vilka jag hade valt i stället. Grafiskt i vitt och svart med orange som accentfärg. Men, men..

Försommar i trädgården.
Jag har blivit beroende av min nya app. Roar mig med att göra fotocollage så fort jag får en stund över = Avkopplande






Äntligen




Blir den av, båtresan med våra vänner som har varit planerad sen länge men väder och vind har inte varit på vår sida förrän nu(hoppas och tror vi).
Det är ju så mycket trevligare med sol och värme på när man är på sjön :)
Vi åker över sjön till Saxviken i Mora och lägger till vid Mora Strand och Kök. Under tiden umgås vi, grillar vi och äter gott. Kanske går vi sen upp till uteserveringen och minglar och hoppas på att det är många glada firare ute. Cykelvasa och fredag som det är.

Nej nu ska jag sätta fart, för klockan 16 ska vi träffas i hamnen.
En Västerbottenpaj ska göras innan


Ha nu en riktig, riktigt bra fredag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar