måndag 26 mars 2012

Liten och nätt

Fåtölj Hedda från ÅHLENS



 En emmafåtölj står utanför min och makens sovrumsdörr.
En plats där vi går undan för att inte störa varandra vid tex telefonsamtal. Ja, en liten nackdel med öppen planlösning. Tyvärr så har det börjat bli hål i tyget. 
Fördelen med fåtöljen är att det inte finns några armstöd och på det viset tar den ingen större plats. Den är smidig helt enkelt och fin som inredningsdetalj.
Som tur är dök denna fåtölj från ÅHLENS upp som ett alternativ.
Sen hade jag tänkt visa en vägglampa som hade passat till men nu hittar jag den ingenstans. Om jag inte sparar inspirationer i mappen så glömmer jag bort vart jag hittat dom. Så nu är jag i den situationen ännu en gång.
Jag och T åkte in till Mora när hon slutat skolan. Skönt att umgås bara hon och jag. Vi shoppade(JC hade utförsäljning)lite men det var för att äta Sushi vi var där. Vi älskar det både hon och jag.

Om fåtöljen finns på ditt Åhlensvaruhus hittar du HÄR

Nej nu ska jag fixa lite mer med firmans papper.
Förresten har tankar på att inreda ett eget kontor till mig börjat ta form. Får ta det med maken först innan jag säger något mer. Men spännade känns det.

Ha det bra kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar