onsdag 22 augusti 2012

Nu Är Det Klippt!

Höstnytt :)
(Gamla frisyren högst upp till vänster)






Förändring





Har en längre tid funderat på att klippa mig och då inte bara topparna utan till något mer frisyraktigt. Jag har ju haft mitt hår långt och uppsatt i klämma både till vardags och "fest". Tyckt att det varit enkelt, klassiskt alltså = JAG.
MEN! Jag har ju sett likadan ut i flera år så det var liksom dags för förändring.
Och nu så är det äntligen gjort och jag är verkligen nöjd kan jag säga. En kortare längd uppklippt med toppar som ska "vippas" ut när håret "plattas".
Ni som känner mig vet att jag är väldigt lockig, så när håret ska få självtorka( vilket det mest ska få göra)så hoppas jag på en lockig page. Håret är också i en längd att det går att sättas upp när jag jobbar. Kl 0530 är ingen tid på dygnet när jag gärna stylar ett hår :) Eva- Lena hade fri händer, nåja nästan, så hon lade i en höstig nyans på längderna. Glömde fråga vad det innebar men färgen blev fin och håret väldigt blank.

Nu återstår det att köpa en bra stylingprodukt, typ vax och bli van att styla den nya frisyren och gå ner några sommarkilon, så känns det helt OK att hösten är här


Ha nu en fortsatt bra Onsdag kära vänner!



6 kommentarer:

  1. SNYGGT! jag har också klippt av mig håret super skönt. kram Sussi har du inte så att man kan följa dig?

    SvaraRadera
  2. Haha jag följer ju dig redan hihi

    SvaraRadera
  3. Tack snälla! Jag har inte ångrat att jag vågade en ny frisyr en enda gång än :)
    Ja, det är inte så lätt att hålla ordning på alla man följer ;)

    Kul att du kikar in här ibland!

    Ha en fortsatt bra Torsdag/ Annette

    SvaraRadera
  4. gokväll kära vänner...vad är det för tjatter här på "chatten" ;)...kommer å lägger mig i lite. Ja du vart supersnygg Annette...alla mina kunder blir snygga...men det kanske beror på att jag bara har snygga kunder..eller vad tror ni ? ....Jag är iaf väldigt glad att jag har er <3 !..sån där regnkappa fick inte jag köpa för min man..jag fick lov att köpa en dyr på en affär som hette Cykel & Fjäll jag...gonatt på er !

    SvaraRadera
  5. Ja, det är så kul med chatter :) Man tackar för alla fina komplimanger men det är ju du som får oss så snygga i håret och då får självförtroendet en extra skjuts :)
    Tack för det!
    Men du Eva - Lena du hade ju den trendigaste och dyrast jackan på hela Kebenekajse :)
    Duktiga du som klättrat upp för Sveriges högsta fjäll!
    BRA JOBBAT GUMMAN ! Kram

    SvaraRadera
  6. ja vi kvinnor behöver tjatter;)...hade jag den trendigaste ??? vad bra;)...Tack Annette, det var nog första å sista gången jag klättrade upp dit tror jag...kram

    SvaraRadera