tisdag 4 december 2012

Lantliv I Leksand


House Doctor
Älskar dessa ljusstakar men i mina träljusstakar har jag svarta ljus

Olsson & Jensen

Sammetskudde från Day Home med linnebeklädd baksida


Kabelstickat




Lättmatchad i färg




Som Tavla, från duktiga formgivaren Ylva Skarp

Kudde, Ylva Skarp




Shoppermodell från en av mina favoritmärken Ceannis

Ett riktigt fint Bockbord i svart lasyrvax och sen mattlackat
kan fås i fler storlekar. Obs, hämtas i butik




Ni har väl inte missat





Att fina Inrednings- och lifestylebutiken Lantliv i Leksand även har en webbutik! HÄR
Med märken som Ylva Skarp, Rif Design, Day Home, House Doctor, Olsson & Jensen och Bruka Design.  Klädmärken som Vinage by fé och Rosemunde och väskor från Ceannis. I dessa Julklappstider erbjuder butiken fraktfritt på alla ordrar tom julafton(dessutom kan man få paketen fint inslagna, klappat och klart så att säga!) så passa på ni som inte har möjlighet att besöka butiken. För mer inpiration besök bloggen HÄR. Ett tips från mig är också att följa Lantliv på Instagram, @lantliv. Där uppdateras mycket nytt från butiken blandat med mycket annan fin inspiration. Vissa produkter som inte finns i webbutiken kan även skickas vid förfrågan.
Rätta mig om jag har fel Gunilla!
För min del blir det ett besök till butiken nästa vecka. Håller tummarna för att en lampa jag sett på Instagram finns kvar :)

Nu har kitet med Clutch och lyxiga sminkprodukter från Estée Lauders sammarbete med Michael Kors kommit, och jag kan säga så mycket som att jag inte är ett dugg besviken!
Och som vanligt har grandparfym.se HÄR varit väldigt generösa med lyxiga produktprover




Hoppas ni har det bra i vinterkylan och snöyran kära läsare!




Bilder lånade från Lantliv i Leksand












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar