onsdag 8 augusti 2012

Onsdag Och Godmorgon

Vilka Våfflor!

Häll i smet, stäng locket och vrid om ett halvt varv. Grädda i 3 min(piper när det är klart)vrid tillbaka ett halvt varv. Klart att ta ut. Jag tror att de kallas Belgiska våfflor. Mycket goda.
Ett sådant järn hade jag gärna haft
men uhh vad stort!

Men vad håller P på med?
Jo, oroar sig över vår inlåsta bil :)




 

Hemma igen




Ja, nu är vi tllbaka igen efter ett par sköna dagar i Västerås. Efter att ha spenderat några timmar på IKEA och ERIKLUNDS Shoppingcenter så stannade vi till i Avesta på väg hem och åt en kombinerad lunch/middag på Kings Arms. Passade på att hälsa på min Pappa och hans fru Maggan i deras mysiga sommarstuga i Fors som ligger ca 15 km utanför stan.

Nu återstår en halv vecka av semstern. Jag tjuvstartar dock, då jag har en del kontorsjobb åt firman. Dessutom har vi planer på att dra igång ett projekt här hemma innehållande en lättare renovering.
Har ni hört det förut ;) Ja, ja skam den som ger sig!


Sköt om er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar