tisdag 14 augusti 2012

Punchpraliner

Just nu på min balkong med en nygammal last :)






Latar mig





Ja det märks att man nyss haft semester. Det mesta går på halvfart. Surfar runt på nätet, läser nya Lantliv, fikar, tvättar och förbereder middagen. Allt samtidigt.

Hösten är ju som sagt i antågande. Min favoritårstid, då äntligen mina allergier försvinner och jag får tillbaka ork och energi = jag känner mig fräsch och pigg igen. Dessutom fylls butikerna av massa fina kläder och skor. Som denna snygga Kappa/jacka från ZARA







Från ZARA's Lookbook Augusti 2012





Inget köp blir det för min del. Jag fyndade en militärgrön Parkas från Maison Scotch på semestern som får bli min höstjacka. Men ändå, denna fina kappa/jacka i olika matrial(är ju väldigt svag för det)väcker mitt habegär. Liksom mycket annat från ZARA's Höstkollektion.


Kappan/Jackan och mycket annat fint från ZARA hittar du HÄR


Nej nu fortsätter vi njuta av augustisolen hörrni :)



Trevlig tisdag på er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar