söndag 12 augusti 2012

Alldeles Nyss Härhemma

Frukost med T på balkongen
och ett kuddköp som jag nöjd med, 20 kr på JYSK. Köpte två stycken och bytte innerkuddarna. Hade två stycken i bättre kvalite härhemma




 Sista dagen på semestern för den här gången




Efter ha varit och skjutsat T med vänner till Älvdalen och Musik och Motorfestivalen och även hämtat hem på natten så är vi ett rejält trött gäng härhemma just nu :)
P och K har i allafall samlat lite kraft och åkt på kantarelljakt. Jag surfar runt på datorn och inspireras av mode och inredning inför hösten. Det har varit dåligt med sådan uppdatering här i bloggen men det kommer. Och hörrni, ni kan väl också ge mig era bästa ideer och tips :)

Nej nu ska jag jag pigga upp mig med en dusch, finkaffe och vänta in OS-finalen i Handboll



Hej på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar