lördag 4 augusti 2012

Lördag Och Fönsterputs

På Mammas Altan

Tilda


Min händiga Mamma

 

 

Visst är dom fina mammas kuddfodral. Hon hittade ett gammalt 70-talstyg efter min mormor som hon återanvände på detta fiffiga sätt. Jag har ju som ni vet lite svårt för "färg" men på en balkong/altan kan det vara fint.
I morgon åker jag och P iväg några dagar. Det ska bli skönt med miljöombyte igen för när man är hemma blir ju det av naturliga anledningar en hel del tråkiga vardagsjobb. Som idag då jag putsat fönster och bytt gardiner i sovrummet. Men man är rätt nöjd efteråt ändå :) 

Jag tror bestämmt att hösten är på gång!

Jag tar med datorn, så om jag hinner håller jag er uppdaterade från resan 

Nej nu till packningen, alltid lika jobbigt att veta vad som ska med
Ha nu det bra allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar