lördag 21 april 2012

..Innan Rönn i Blomma Står

Bild från ahlens.se



 

Ja, kanske man skulle satsa på en klänning från den mer färgglada skalan. Eller så fegar jag som vanligt och tar en svart. Accessoarer i beige/skintones blir fint till och naglarna får prydas av någon av de fina lacken ur DIOR's sommarkollektion 2012 - CROISETTE - Som vanligt föredrar jag enklare modeller som kan dressas upp eller ner beroende på tillfället den ska användas.
Så letar ni efter en klänning att ha på bröllop eller liknande och inte vill lägga ner en förmögenhet så hittar ni den kanske HÄR

I morgon åker jag och sonen till Borlänge och Kupolen. Hade sett fram emot att få fixa lite härhemma och ta det allmänt lugnt, men han bad så fint att jag föll till föga. Nya Chinos och en vår/sommarjacka stod på önskelistan. Ja, ja.. Jag springer säkert på något till mig också. Sen hoppas jag att E-L kan komma förbi på ett glas vin senare på kvällen. Hennes bröllop, där jag fått äran att vara en av Tärnorna, närmar sig med stormsteg så det är mycket som ska planeras.
Jaha ja, Nu ska jag bli ensam igen. Per reser bort till Finland och FISKARS den här gången. Vi har i alla fall planerat för en weekend i Stockholm i början på Maj så vi får umgås mer på tu man hand.

Ha en fortsatt trevlig Lördag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar