måndag 3 september 2012

Céline Trio Bag

Céline Trio Bag


Fin tolkning från Åhléns

Fint skinn

Två Fack




Enkel, smidig och tidlös




Men inte ett dugg tråkig för det. Praktisk är den också med sina tre fack brevid varandra denna Céline Trio Bag, och inte som de flesta väskor med extra facken inuti. Dessutom blir den väldigt smidig på det viset också. Saknar en liten och smidig väska, och just nu drömmer jag om denna.
Den kostar en slant denna väska men om jag väljer att betala dyrt så ska de vara på kriterier som klassiskt, enkelt och tidlöst. Det kan i och för sig bli tråkigt, men inte den här modellen med sina tre fack som fin detalj. En "win, win" helt enkelt.

Åhléns har en fin tolkning som kan vara ett alternativ. Också i skinn men med två fack. Priset hamnar då i stället på strax under tusenlappen. Det kan ju kännas dyrt men det får man räkna med när det gäller skinn, dessutom blir ju skinn snyggare med tiden jämfört med konstmatrial. När det kommer till blockmönster och starka färger osv på väskor väljer jag konstmatrial för man tröttnar efter ett tag så det blir billigast så.

Jag hade hoppats på att hitta Céline Trio Bag hos Nahtalie Schuterman's webbutik (HÄR)  men i och för sig så säljs inte Célineväskor online så kanske finns de i hennes butik i Stockholm. Någon som vet?

Väskan från Åhléns hittade jag i Mora, kunde inte se den på hemsidan så den kanske är från en tidigare säsong.

Har ni några tips på fina väskor?

Ha en fortsatt fin Måndag kära vänner!


Bilden på Céline trio Bag är lånad från Google



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar