måndag 27 augusti 2012

Ger Många Möjligheter

Pelarbord




Smidigt!




Att möblera med mindre avlastningsbord är smidigt tycker jag. Jag har två stycken, en till varje soffa på övervåningen. Placeras lite olika beroende på vad vi använder dom till, mycket praktiskt och tröttnar man kan de ju användas som sängbord eller i hallen som avlastningsyta för nycklar, post etc. Ett tradionellt soffbord får inte plats möbleringsmässigt och det skulle inte heller se särskilt snyggt ut eftersom övervåningen är ett enda stort kök/matplats/TV-rum. Men nu är det så att mina som är köpta på KOMPANIET(typ loppis) här i byn, är rätt slitna så nya ska införskaffas. Denna ovan från ELLOS hade varit intressant om det inte vore för att bordsskivan är för stor, 50 cm i diameter. Ena av mina pelarbord är i gustaviansk stil, så kanske ett alternativ kan vara att hitta ett liknade och måla om bägge till svarta.


Pelarbordet från ELLOS hittar ni HÄR


Nu måste jag skynda vidare hörrni.

Ha en fin dag allihop!


Komplettering På Instagram hittar ni mig på @annettesinders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar