fredag 3 augusti 2012

Atjoo

Ja tack, gärna!


Söt Sak



Fy för gräs 

 

 

Fredag med sol, ja iallafall just nu i skrivande stund. Annars då? Jo tack bra, förutom min gräspollenallergi som förstör stora delar av min semester. Känner mig minst sagt däckad idag. Har aldrig varit så dålig som denna sommar vad jag kan minnas. 
Har surfat runt på några av mina favoritsidor och "tankat" lite inspiration inför hösten. 
Här kommer två tips från ÅHLENS, en skinnväska från WERA med fina detaljer, finns även i färgerna grått och rött och en fin glasburk till frukostmarmeladen(tex)att duka med.

Om Väskan och glasburken finns på ditt ÅHLENS hittar du HÄR

Nej nu till KONSUM, ska göra en Kantarellpaj( P var i skogen igår) till kvällen och behöver komplettera en del ingredienser

Ha nu en fin Fredag kära vänner!


Bilder lånade från ahlens.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar