fredag 31 augusti 2012

På Tal Om Laster

Fina detaljer


Mer fina detaljer


Nätt mockapumps med fin detalj




Ja det räcker sällan med en last!





Fina skinnväskor kan kosta en förmögenhet och allt det man önskar kan man inte få. Skinn gör ändå skillnad tycker jag och en fin väska gör att man känner sig mer bekväm i vissa sammanhang, så är det iallafall för mig. Nu är det inte så att alla väskor jag äger är i skinn. Det har jag inte råd med, jag tycker alldeles för mycket om att variera mig. Skinnväskorna ovan är riktigt fina tycker jag, personligen föredrar jag den med gulddetaljer. Detaljer med dragkjedja tycker jag är finast i kläder som kavaj, skinnbyxor osv men denna "dragkjedjeväska" är tidlös och klassisk i modellen så den tilltalar mig ändå. När vi ändå är inne på ämnet laster, så slänger jag in en bild på denna mockapumps. Så nätt och fin och med en detalj som en lågt skuren "insida"


Allt detta fina finns på ÅHLENS ni hittar det HÄR


Hoppas att inlägget går att läsa, sitter på min rast och skriver detta så den skrivna svenskan blir inte den bästa!


Hade en annan väska att tipsa om också men får ta det en annan gång.

Nu måste jag rusa.

Önskar er alla en fin Fredagkväll och tack för att ni tar er tid att kika in här ibland :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar