torsdag 9 augusti 2012

Sol!


Kings Arms i Avesta
Vi äter Bookmakertoast. God men enormt stor 
P som vanligt pratandes i mobilen
Ja, ni förstår hur jag har det ;)


Gårdagen tillbringade jag och T i Mora
Kavaj från LINDEX.
Jag är på jakt efter en Kavaj i sådan modell, kanske blir det denna?




Sol, sol!




Ja, vad härligt med fint väder igen.
Hoppas det håller i sig resten av veckan. Har ju bara några dagars ledighet kvar på semestern, så skönt att kunna få avsluta semestern med sol och värme = ENERGI inför hösten.

Förresten så misslyckades jag med köpet av kuddar på IKEA, trots att jag spenderade minst en timme på inredningsavdelningen med att välja färg och mönster.
Ja, det är väl inget större fel på kuddarna mer än att jag mindes min soffa ljusare i färgen än vad den var, så det blev fel helt enkelt. 
Lägger upp bilder senare och visar er.

I morgon om väder och vind tillåter ska jag och P på en speciell resa med några vänner.
 Något vi verkligen har sett fram emot :)
Återkommer om det.

Ha det bra i dag nu allihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar