lördag 29 september 2012

Kvällens Förberedelser Och Mer Inspiration

Favoritprodukter från Chanel, Make-Up Store, Lancome, Estée Lauder, Max Factor och Isadora
makeup pensel från Face 


Inspiration från Önskehuset i Borlänge




Matchen kan börja





Klockan 16 börjar hockeymatchen Leksand - Mora. Vi har bokat bord med några vänner på Mc Gregor's sportbar här i byn. Så just nu pågår det lite uppiffning på frun härhemma :)
Min snälla väninna Eva-Lena skickade mig några fina inspirationsbilder igår. Hon vet att jag har problem att hitta prydnadskuddar just nu och tänkte att dessa kanske kunde passa och soffan är inte så dum den heller eller vad tycker ni? 

Förresten har JC har öppnat webbutik ni hittar den HÄR

Nej nu ska naglarna lackas en gång till så jag måste sätta fart


HEJA LEKSAND!


Kläderna för kvällen

Mörkblå jeans från Only
Grå bas t-shirt från Åhlens
Svart enkelt bälte
Svarta mockastövlar från Friis&Company
Långt halsband i svart läder o silver från Asrid&Agnes
Grå Clutch från Ceannis( jag vet, den borde vara svart. Men,men..)

Det blir väl enkelt och bra?



Hoppas ni alla får en riktigt härlig Lördag!






2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig kväll ! vill se outfiten här på bloggen sen !..kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det had varit kul med en outfitbild. Nja.. är nog för självkritsk. Får fundera på det. Jag gillar ju iofs när andra gör det!

    Ha det bra Evalena1 Kram :)

    SvaraRadera