måndag 17 september 2012

Rivigt Värre!

Den här vill jag ha!



Det här med prylar





Egentligen har man alldeles för många eller hur? Men denna är alldeles för snygg för att kunna motstå. Dessutom är den ju väldigt praktisk denna rivskål från danska EVA SOLO och danskdesign.nu

Fler produkter från EVA SOLO och andra kända danska varumärken som GUBI, BESTLITE och LE KLINT mfl hittar ni HÄR

Har haft en trevlig eftermiddag i grannstaden. Fikat med två vänninor. Vardagslyx på en alldeles vanlig annars så tråkig Måndag. Passade på att köpa en mascara(är alltid på jakt efter den ultimata)och ett nagellack från ESSIE, nr 50 Bordeaux. En vinröd nyans som jag hoppas ska vara den "rätta", som den jag tänkt mig.

Nej nu hörrni blir det soffan och umgänge med ungdommarna.


Hej på ett tag!


Bild lånad från danskdesign.nu



2 kommentarer:

  1. det var trevligt med måndagsfika tycker jag:)))..känns som det var meningen att vi skulle stöta på varandra där ju..Bitte som inte kunde från början och sen ringer hon när jag står i provhytten och när jag kommer ut ur affären så möter jag dig...som jag tänkte ringa innan jag åkte men...kul !

    SvaraRadera
  2. Ja tur att slumpen ser till att vi träffas ibland :)

    SvaraRadera