tisdag 11 september 2012

Jag Har En Bekännelse..



Klassisk och tidlös




I väntan på LV Speedybag



När det kommer till resväskor, weekendbags och andra väskor man behöver att packa lite extra i, så äger vi inga och då menar jag verkligen vi. Varken jag ,P eller ungdommarna äger en väska. P har en ryggsäck, ett antal dataväskor och en verktygsväska när han reser i jobbet. G har en sportbag. Så när vi ska resa så måste jag alltid låna av mamma. Jag måste ta tag i det kära nöjet att inhandla egna och tänkte börja med en mindre modell, av typen weekendbag. Klassisk och tidlös(nej nu blev ni inte förvånade!)vill jag att modellen ska vara men gärna med någon fin detalj.
Denna fina väska från Klässbols Linneväveri fyller mina kriterier. Såg den i ett moderepotage och blev förtjust. Linne, läder och randigt känns precis som det jag är ute efter. 895 kr kostar väskan. Överkommligt pris för den kvalitén anser jag.

Väskan finns i flera fina utföranden och ni hittar den HÄR



Hoppas ni alla har en fin kväll!


Bild lånad från klassbols.se










2 kommentarer:

  1. håller med ! Jättesnygg ! å kul att den är från Klässbols väveri:))låt Per köpa den till dig ! kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju lite otippat att hitta en väska från ett väveri så det är ingen dussinväska som många har precis. Ja det är dags att kräva lön igen, så kanske slår jag till med denna! :) Kram

    SvaraRadera