onsdag 12 september 2012

Den Tilltalar Mig

Det här med detaljer




Det var egentligen inte denna





Nej det var ju inte denna typ av stövlett jag tänkt mig. Jag drömmer om westerninspirerad modell med smal klack, som den från Isabel Marant, MEN jag gillar denna svart/grå mockastövlett. Att den dessutom kommer från ett av mina favoritmärken när det kommer till bekvämlighet, TAMARIS, är ett extra plus. Fötterna klarar många timmar i detta skomärke. Det är som om det är inbyggda avlastande gelesulor i skorna.

Nå, ska, ska inte?..

Ja, vi får väl se. Egentligen hade jag tänkt ge mig själv köpförbud i höst/vinter och satsa på att investera nytt till våren/sommaren 2013.


Mera fina skomodeller från TAMARIS hittar ni HÄR

Nej nu ska jag ner till affären en snabb sväng :)

Hej så länge!


Bild lånad från tamaris.se



2 kommentarer:

  1. dom blir snygga till Klässbolsväskan !!! Dom tilltalar mig med:)

    SvaraRadera
  2. Exakt så E-L :) det var tanken! Nu fattas det bara en inbokad spaweekend ;)
    Vi ses i morgon!

    SvaraRadera