torsdag 27 september 2012

Snyggt För Handleden

Snyggt med Ankarkedja

Snyggt med smalt band




Funderar på dessa





Nej jag har inte tröttnat på kors när det gäller smycken. Jag har ett fint från Efva Attling som jag numera saknar halskjedja till, så jag surfade in på hennes webbutik för lite inspiration. Där såg jag detta fina silverarmband som säljs i sammarbete med Röda Korset. Korset är i samma stil som det till halskedjan, så det skulle ju passa bra när man vill ha det enkelt. Annars missmatchar jag gärna armband och klocka och just nu tycker jag att smala klockarmband är finast. Klockan från FOSSIL med smalt grått skinnarmband och med en urtavla i grått och roséguld passar in på den nya jag tänkt mig köpa. Jag gillar att ha flera klockor att variera med beroende på tillfället de ska användas på.

Silverarmbandet från EFVA ATTLING hittar ni bla HÄR och HÄR

Klockan från FOSSIL hittar ni HÄR 

Nu väntar en härlig ledig långhelg. Imorgon bär det av till grannstaden för lite nya inköp. Har en del rabatter på ÅHLENS att uttnyttja. En vännina följer med
så en fika blir det också såklart. På Lördag blir det middag med vänner och hockey på Mc Gregor's. Leksand möter Mora, så det kommer att bli fullt hus och världens drag. KUL!

Jag vill passa på att tacka för snälla, kloka ord och fin "pep" i kommentarsfälten.
Det är ju så kul med respons! Jag vill så gärna inspirera och inspireras :)


Nu ska jag skölja ur hårtoningen jag lagt i silverranden ;)



Ha en fin kväll allihop!









1 kommentar:

  1. Jättesnygga ! ...jag gillar båda!!!..ha så trevligt på McGregors ! Kerstin och Tom ska väl med kan jag tänka mig, hälsa! kram

    SvaraRadera