söndag 9 september 2012

Frostnatt

Att klä om själv


Eller denna att använda som den är




Tack för tipset!




Ja, jag är inte så händig precis men framför allt har jag svårt att "komma till skott" med allt jag planerar(hur många meter fint gardintyg finns det inte härhemma tex). Fick ett tips att köpa en färdig gavel från ELLOS som går att klä om. Nu är frågan bara om den går att klä om med häftpistol. Jag vill kunna välja tyg själv och inte köpa färdiga alternativ, och som sagt att sy egen klädsel är inget för mig. Någon som vet?

Den färdiga sänggaveln med knoppar är inte så hög så jag antar att den måste vägghängas. Jag tycker inte om att behöva borra och spika i väggar i onödan så en sådan variant måste verkligen kännas rätt när det kommer till färg/ev mönster och kvalité.

Sänggavlarna från ELLOS hittar ni HÄR

I dag blir det en dag i trädgården. En del planteringar ska slängas och rabtterna bör rensas inför hösten. Frostnätterna är ju redan här. Det är ju en del att göra som alltid. Så skönt då att kunna dela upp det och inte behöva göra allt i sista stund.

Ha en fin söndag allihop!

Bilderna lånade från ellos.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar