fredag 21 september 2012

1 År

Från MAISON SCOTCH




Fint med stjärnor





Jag har inte ledsnat på plagg med mönster av stjärnor än. Denna fina överdel i ull och kashmir från MAISON SCOTCH/MQ får gärna flytta in i min garderob. Gillar detaljen med de avsmalnande ärmarna. Draperingen ger dessutom modellen ett fint fall och det uppskattar både jag och figuren.

Denna fina stickade tröja hittar ni bla HÄR  

Ni har väl inte missat att det är fri frakt över 800 kr, öppet köp i 14 dagar och fri retur på MQ's webbutik. Om man är osäker på storleken kan man ju beställa hem fler. Och även annat man är nyfiken på kan ju få slinka med i beställningen. Skönt att kunna prova hem i lugn och ro och sen enkelt och bekvämt eventuellt retunera.

Ja, ett års bloggande har det varit för mig. Ett år sen första inlägget skrevs - En kväll i stugan - Lite komiskt att vi, samma gäng som sist, träffas på torsdag igen!
Roligt har det varit att få dela med sig av sina intressen, laster och passioner blandat med lite vardag och fest här i bloggen. Jag vet inte om det blev så bra som jag hoppats på, inte tillräckligt bra skriven, inte särskilt snygg och inte särskilt "ny"(att göra något nytt var i och för sig aldrig min intention). Dessutom upptar den även en hel del tid. Tid som jag kanske egentligen inte har. Ja, vi får se hur det blir med bloggandet framöver.


Ha nu en riktigt fin Fredag kära vänner!

1 kommentar:

  1. Annette, jag tycker INTE du ska sluta blogga!Du får helt enkelt inte !
    Jag tycker din blogg är jättebra! Enkel och konkret. Alla gillar inte krusiduller och shabbychic ju. Din blogg är dessutom avkoppling för dig..du behöver ta den tid du "inte" har.
    Nu slänger jag ut den på Fb ! Punkt.kram

    SvaraRadera