måndag 1 oktober 2012

Gör Under För Naglarna


Från COOP/ÄNGLAMARK




Olja





Har ni inte provat att använda torr olja förrut, så måste ni absolut göra det. Förutom att den är skön att smörja in kroppen med efter dusch, gör den under för naglar/nagelband på både händer och fötter. Till fötterna måste jag komplettera med en kraftigare fotsalva då jag har ständigt problem med återkommande förhårdnader på hälarna. Annars var det nog längesedan fötterna varit så fina. Händerna behöver också en extra dos av handcreme då mitt jobb kräver att jag tvättar/spritar händerna ofta. Just nu använder jag Änglamarks torra babyolja. Köpt på COOP/KONSUM här i byn. 
Vill man lyxa till det finns ju annars tex NUXE's(HÄR hittar du den bla)beroendeframkallande men dyrare variant.

Jaha nu är en övernattning i Västerås bokad och klar. Jag och en vännina åker i väg på vår årliga tripp på onsdag. Shopping, inspiration, god mat/dryck och allmän "feelgood" väntar. Vet inte om det blir några klädinköp för min del men kanske någon accessoar. Däremot ska den omtalade inrednings/klädbutiken Tullhuset besökas. Ja vi får se vad det blir, det var ju det här med köpförbud också ;) 
Det viktiga är ju att få bryta av vardagen lite och ladda energi. LYX





På återseende!


1 kommentar:

  1. ...känner jag dig rätt så har du då minst ett nagellack och något läppstift med hem;))) å det tycker jag absolut att du ska unna dig....hoppas ni får en trevlig tripp !!!

    SvaraRadera