torsdag 20 september 2012

Från En Favorit

Fint med dragkjedjor som detalj

Skinn och mocka så snyggt tillsammans




Två exempel




Här har ni ett par fina exempel på vad en av mina och tjejernas favoritbutiker - Oasis - har att erbjuda just nu, och som tur för oss är det nu möjligt att handla via den relativt nya webbutiken - andotherbrands.com - . Där även två andra märken från Storbritannien, Warehouse och Coast, finns tillgängliga. Både den lite längre kavajen/rocken och stövletten har fina detaljer och är samtidgt enkla och tidlösa i sin design.
Modellen på stövletten inspirerades jag av när jag läste den HÄR tjejens fina blogg.

Webbutiken med märken som Oasis, Warehouse och Coast hittar ni HÄR

Härhemma huserar förkylningstider. Maken och ungdommarna har varit sjuka ett tag nu. Jag trodde att jag skulle klara mig undan men i morse vaknade jag upp med halsont och värk i kroppen. Nåja, jag hoppas att det stannar vid det. Blir sällan sämre än så.

Igår kväll hämtade jag vår beställning på lammkött, det tog en bra stund att ta reda på så jag är glad att dagens middag(gårdagens rester)till familjen redan är klar. Har ett kvällspass på jobbet som väntar så jag passar på att ta det lite lugnt innan.



Ha nu en bra Torsdag allihop!



Bilder lånade från andotherbrands.com

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad gullig du är som länkar till mig:)) Tusen tack! Och du, fortsätt på samma spår!!!Gillart!
    Har många gånger funderat på att sluta själv. Jag har aldrig haft som mål att bli någon storblogg utan använder egentligen bloggen som min egen dagbok och inspirationssamling där jag alltid kan backa tillbaka och se hur jag själv tänker. Då behöver man heller inte ha kraven att man måste uppdatera flera ggr per dag för att behålla läsare, vilket inte passar mig och mitt liv alls. Keep on going, girl!!!

    SvaraRadera