torsdag 13 september 2012

Det Där Med Köpförbud..


Behöver ju något värmande i vinter


Westerninspirerad stövlett




Jag får nog ta tillbaka det hörrni




Det är alltid något man behöver och ursäkterna kan vara många eller hur? :)
Som den westerninspirerade stövletten som jag drömt om länge nu. Och jag äger ju ingen kort varm jacka resonerar jag för att övertyga mig själv att det är helt OK att göra några få inköp.

 Dunjackan är av insvängd modell, med lite längd och passar min typ av figur då jag är rundast på mitten. Även färgen är fin tycker jag.
När det gäller stövletten så är den här det närmaste(i skrivandes stund) jag kommit av modell/utseende på den jag tänkt mig.

Dunjacka och Stövletterna finns på ZARA och ni hittar det HÄR

Vad tycker ni? Har ni några fina tips på kläder, skor, heminrednig, smink etc. Vore kul att få inspiration och kommentarer av er :)

Nu ska jag njuta av resten av solen denna varma septemberkväll.


Hoppas ni har det bra kära vänner!


Bilder lånade från zara.com






2 kommentarer:

  1. Både jackan och stövletten är jättesnygga ! Jag älskar westerninspirerat !..möjligen att stövletten är lite för "häftig"..men vid rätt tillfälle så. Kanske om vi åker till London med våra döttrar ngn gång..;)))

    SvaraRadera
  2. Det är ju lite otippat att jag skulle bära något westerninspirerat men det är en trend nu och jag trillar dit som många andra :) Tycker att dessa stövletter skulle passa bra till en mer dressad stil som kavaj och ett par byxor i pennmodell. Jag missmatchar ju gärna, annars kan känslan bli att man försöker för mycket :)
    Ja jag vill till London nu! :)))
    Ha en bra helg! och jag hoppas på en massa uppdateringar på Instagram/ Kram

    SvaraRadera