tisdag 4 september 2012

Budgetfynd I Höst

Från Lindex

Från Åhléns

Bullboxers fina tolkning av Isabel Marant's Dickerboots




Hej på er allihop!





Hade ett ärende i grannstaden igår och passade på att spana in lite höstnytt i butikerna. Visst hade det kommit in en del men inte så mycket i min smak. Lindex blir bara bättre och bättre tycker jag, hittar ofta en del vardagssnyggt där till plånbokens glädje. Som klänningen för 299 kr där mönstret av, vad säger man, nitar? gör klänningen mer figursmickrande. Modellen på jackan är klassisk och ett alternativ till kavajen och dyra önskejacka i skinn. 399 kr kostar jackan. Nytt på Åhléns just nu är bla ett par fina boots i syntetmocka för 299 kr. Visst kan det bli bättre men inte till det priset! Tyvärr finns de inte i grannstadens varuhus men kanske längre fram? 

Mina boots från Bullboxer/Ellos köpta i våras använder jag även i höst, så för mig blir det eventuellt ett köp av en högre westerninspirerad stövel/stövlett. Tänker att de kan användas till att bryta av en mer dressad stil.
Vad säger ni? Vad tycker ni är snyggt nu i höst?

Nej nu ska middagen lagas till familjen, sen väntar jobb för min del.


Ha en fin fortstättning på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar