fredag 28 september 2012

Dagens Instagram Och Testar Något Nytt

Smart väska och några fynd




Denna härliga lediga Fredag





En mycket trevlig förmiddag och eftermiddag har spenderats i grannstaden. Typiskt nog så glömde jag rabatterbjudandena från ÅHLENS hemma så det blev inte så mycket fyndat där förutom en BH som kostade 99 kr(medlemserbjudande). Märket är CLOSENESS. Har inte testat det förut men har läst många positiva kommentarer så jag känner att jag också vill ge det en chans. Vill inte alltid betala dyrt för underkläder. Väskan hittade jag på KOMPIS och la upp den på Instagram för att tipsa en Vännina. Väskan har även en innerväska som kan användas separat, praktiskt tycker jag. I skinn, mocka och med bling.
Glamour och enkehet i ett om man gillar stilen. MAX FACTORS nya foundation(som jag skrivit om i ett tidigare inlägg) hittade jag på ICA MAXI för 139 kr. Ser fram emot att få testa den. Hade tur att det fanns en flaska kvar i den färg som jag hoppas ska passa mig. Återstår att se om den håller något av det som utlovas. Särskilt det som att concealer inte ytterligare ska behövas. 
Jag återkommer med en recension.

Nej nu ska jag duka fram middagen och Fredagsmysa med familjen.




Trevlig kväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar