fredag 14 september 2012

Nyfiken Att Testa


Ny foundation




Det ska gå fort





Snabbaste och snyggaste genvägen till drömhy beskrivs denna nya foundation från Max Factor.
Ja tack gärna säger jag som gillar snabba lösningar och genvägar. 0530 på morgonen är ingen tid jag gillar att sminka mig med olika produkter.
Denna Max Factor Facefinity All Day Flawless 3 in 1 Foundation låter lovande. Primer, concealer och foundation i ett. Concalereffekten sägs eliminera trötta skuggor och annat utan att en separat produkt behövs. Stämmer det är jag mer än nöjd. För drömhyn har nog tåget gått sen ett antal år. Tyvärr fanns inte denna  produkt tillgänglig på Åhléns när jag besökte grannstaden i går så jag kan inte ge er en snabb recension men ser fram emot att snart få prova denna foundation, som även sägs att inte ge ett "målat" intryck. Dessutom ska man inte behöva bättra på sin bas under dagen. Priset är bra ca 165 kr. Ungefär det jag kan tänka mig betala för en foundation som jag använder till vardags.

Sitter på rasten och skriver detta snabba inlägg.

Till er som är lediga önskar jag en skön fredagkväll!


Bild lånad från ahlens.se










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar