fredag 30 mars 2012

Ja, men se där var den ju!

 
Vägglampa - Madame Stoltz -
från Inreda.com



 Här är den, vägglampan som jag tänkte ha till den smidiga fåtöljen(Hedda)från ÅHLENS som jag visade i ett tidigare inlägg. Ni vet den jag lyckats glömma vart jag sett någonstans. 
Lampan är riktigt, riktigt fin tycker jag, med expanderbar träarm och skärm i metall.
Lite ruffigt mot det nätta. Ja, piff i lite industristil skulle nog passa in i inredningen här hemma.
Hörrni, jag får skärpa till mig med fotograferingen så ni vet vad jag pratar om och kan ge mig lite tips och råd!

Maken återvänder från Tyskland i kväll. Hämtar honom i Mora vid midnatt. Hoppas verkligen att vi har ork att montera de nya sofforna från IKEA i helgen.

Den fina vägglampan från Madam Stoltz/Inreda.com hittar ni HÄR

Nu skulle jag egentligen gjort mig klar för ännu ett besök på Slipstenens resturang. Där en arbetskamrats födelsedag ska firas. Tyvärr har jag en förkylning i kroppen så jag har fått ställa in.
Nu blir det god mat och film med ungdommarna härhemma i stället. Inte så dumt det heller.

Ha en trevlig fredag allihop!/ Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar