onsdag 21 mars 2012

För många redan?


Jacka - Sisters Point -
från nelly.com



Ja, det var just det. Jag har alldeles för många. Men så var det ju det här med min förkärlek till dom små detaljerna. Den här jackan med partier i trikå i sida samt ärm och dragkjedje detaljer är så fin och dessutom prismässigt vänligare än de i skinn som jag drömmer om.

Frost Jacket - Sisters Point - från NELLY hittar ni HÄR

Sofforna från Ikea har kommit. De står dock ouppackade i stora rummet nere. Kanske blir det tid att möblera i helgen, Vi får se. Maken åker till Tyskland igen på söndag och på Lördag ska vi på fin Middag. Låter knepigt att hinna med någon möblering när jag ser vad jag skriver här. Dessutom har jag ett dagpass på jobbet på lördagen. 
Ja, som sagt. Vi får se!

/ Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar