torsdag 29 mars 2012

Veckans Tips


Lampa Electra från Lagerhaus


Ena av tjejernas rum ska få en uppfräschning och då behövs en del nytt införskaffas.
Denna bordslampa kanske? En enkel och stilren design. Passar bra för en stramare inredning. Jag gillar speciellt den röda sladden. Dom små detaljerna gör det eller hur?  

Lampan från LAGERHAUS hittar ni bla HÄR

Om ni undrar så är sofforna från IKEA inte pa plats. Som jag misstänkte så hanns det inte med innan P åkte till Tyskland. Förhoppnigsvis är dom på plats i helgen. Ska ta några bilder och visa er. Ni har väl märkt att jag inte lagt upp egna foton på ett tag, men nej, jag har inte någon ny kamera. Den gamla får lov att duga.

Har beställt Bootsen från BULLBOXER/ELLOS som jag visat tidigare här i bloggen. Utnyttjade erbjudandet som gav 40% på valfri vara. Erbjudandet gällde även på varor som inte brukar ingå i rabatter.
Recension kommer senare!

Nu måste jag sätta fart härhemma hörrni.

Ha en trevlig Torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar