torsdag 8 mars 2012

Speedweekend 2012

Bild från landracing.se





Ni missar väl inte Speed weekend i Orsa 9- 10 mars.
Min käre svåger John Ellwood tävlar med en raket!? på medar från en skoter och med hemkokt KNÄCK som bränsle!!? Ja, ja.. Han är innovativ John. Något annat kan man inte påstå. Barnen som fick hjälpa till att koka knäcken var förtjusta. Det ska bli spännande att höra vad Frun, min lillasyster M tyckte om saken. Vad jag förstod så behövdes det åtskilliga liter knäck då TVÅ st raketer ska fyllas med detta något udda bränsle.
Förra årets Speed Weekend var en stor succé. Racing, mycket folk, underbart väder och After Speed. Stora trafikproblem var det dock så tänk på att vara ute i god tid till tävlingarna så ni hinner fram i tid.
Ja, Jag, Kersin och Gunilla ska till Mora på middag i kväll. Det är som sagt fullbokat på Mc Gregors. Synd att lämna byn när det är här det händer. Kanske hinner vi förbi baren senare på kvällen.
Nej, nu får jag sätta fart. Firmans pappersarbete ska skötas, sen ska här duschas, piffas och fixas för utgång! Återkommer med en rapport från kvällen.

Mer information om Speed Weekend i ORSA 2012 hittar ni HÄR och HÄR

Ha det bra alla/ Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar