måndag 19 mars 2012

Avstressande

Bild från google




Ja, jag vet att det låter konstigt men jag tycker att det är så avslappnande att sitta i en tandläkarstol.
Besöka läkarmottagningen är rena skräcken för mig däremot. Att ta ett blodtryck på mig, det är omöjligt hur länge jag än får ligga på britsen. Hög puls och EKG visar på takyardi.
Ni förstår att jag inte går dit frivilligt.

Idag hade jag tid hos K min Tandhygienist på Folktandvården. Allt var bra, och vad roligt jag hade. Sen kom min Tandläkare P in och tog sig tid med att laga en skada jag hade på en tand.
Vilken service!

På ondag kommer våra nya soffor från Ikea, Spännande.

Nu ska jag göra kaffe i min nya kapselmaskin från Dolce Gusto
(ni vet nyhetens behag) sen till jobbet för ett kvällspass.

Ha det bra allihop/ Annette




1 kommentar:

  1. håller med om att det är avstressande..man blir omhändertagen som man inte alltförofta blir ju...jag har ju oxå en K och en P som fixar mina tänder...:)

    SvaraRadera