onsdag 4 april 2012

Vitt och Fint

Bild från Tiger Of Sweden
Kale Dress



Bild från Tiger Of Sweden
Sanaya Sandels




Sofforna är på plats nu efter mycket möda och stort besvär.
Att möblera med två tresitssoffor var svårare än jag trodde. Vi fick ringa in min makens syster, min svägerska L och tillsammans kom vi fram till en lösning som känns bra.
Tyvärr insåg jag att valet av färg på sofforna blev fel. Nu måste jag bla måla om en vägg för att det ska bli bra. Har tagit foton som jag lägger upp här vid ett senare tillfälle.
Måste ta "efterbilder" först.

Denna klänning var med i SVT's Go'kväll förra torsdagen. Väldigt fin. Gillar ju när det "händer" lite i ett plagg samtidigt som modellen är enkel och klassisk. Jag har lite svårt att känna mig bekväm i plagg utan ärmar, så en en snygg följsam sjal hade jag matchat den med. 
Sandaletterna med genomskinliga klackar som matchades till var slut i webbshopen såg jag, men dessa kilklackar med dragkjedjedetaljer bak är inte heller så dum.

Klänningen och kilklackarna från TIGER OF SWEDEN hittar ni HÄR

Trött efter en lång dag med utbildning och ett kvällspass på jobbet så blir det soffan en stund för mig nu.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar