måndag 12 mars 2012

Måndagkväll och nylackade naglar

Väska TIAMO
från SCORETT



Svart Clutch CIYTYBIRD
från SCORETT


Egentligen har jag en dröm om att bara använda skinnväskor. Ni vet äkta. Visst, designerväskor som Louis Vuitton, Marc Jacobs, Alexander Wang m fl står högt på önskelistan men det finns väskor i skinn som inte är så dyra, i alla fall om du jämför med ovan nämnda. Skinn blir bara snyggare ju längre man använder det.
Nåja, drömmar är drömmar och som tur är kan man tillbaka i verkligheten fynda mycket fina i konstläder. Ännu mer plånboksvänliga. Som den grå väskan med metallänkar som axelband och den svarta clutchen med blått foder. Det är detaljerna som gör det.

Väskan och clutchen från SCORETT hittar ni HÄR och HÄR

Muggarna från MATEUS meets Marcus/LÄNNAMÖBLER har kommit. Mycket fina. Jag är jättenöjd. Föga förvånande rynkade P på näsan, men det är ju så här hemma. Vi tycker aldrig lika om något!
Tyvärr hade en mugg gått sönder i frakten. Jag ska ringa till Länna Möbler i morgon och höra vad dom säger om det.
I morgon ska jag in till Mora med firmans papper. Passar på att kika runt i butikerna när jag ändå är där. Kerstin följer med. Alltid kul med sällskap. En fika på nyöppnade Wayne's Cooffe får det också bli.

Nej, nu ska jag umgås med maken och invänta mina kära barn.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar