torsdag 15 mars 2012

Om plats fanns

Bänk från ÅHLENS




Visst är den fin denna bänk från Åhlens.
Jag gillar de mörka svarvade benen. Tillsammans med tyget bryter det av fint mot den annars så ljusa inredningen i min nyrenoverade hall som jag inte har.
Så bra att kunna sätta sig ner på för att knyta "jobbiga"" skor som Converse. Ungdommarna går och sätter sig i trappan vilket innebär att mitt trägolv blir fort smutsigt. Att skura trägolv är inte det roligaste jag vet precis. Ja som sagt, hallen nere är inte renoverad så det blir inget köp av denna bänk för min del.

Om bänken finns på ert ÅHLENSVARUHUS hittar ni HÄR

Inte så dumt med en torsdagkväll eller hur? Bara en arbetsdag till. Sen väntar en skön helgledighet. Eventuellt åker jag jag o T i väg och letar en klänning inför kommande studentbal.
Nu ska vi se ett avsnitt av Game of Thrones. Det är makens favoritserie(SVT)just nu, så vi köpte dvd-boxen när vi såg att den finns på IcaMaxi.

Återkommer/ Annette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar