söndag 25 mars 2012

Flyg och far

bild från Lindex Shop Online





 Stora delar av familjen sitter i olika flygplan just nu.
 Maken är på väg till Tyskland, T och G flyger hem från Gällivare. Själv så sitter jag på stugans altan med en caffé Grande Intenso, datorn och solen i ansiktet. Som ni förstår har jag det rätt bra i min ensamhet. En vännina ansluter så småningom, så tråkigt behöver jag inte ha.
Jättetrevlig var middagen med svärföräldrarna(som firade 50 årig bröllopsdag)och resten av familjen på makens sida. God mat och många skratt.Vi var väl inte i säng förrän vid 01-tiden, och sen var det klockan som skulle ställas fram en timme.  Så det är inte så konstigt att man känner lite seg idag. Tur att jag tog en semesterdag.

Denna Top från Lindex har jag varit på jakt efter ett tag nu, och när jag såg den på deras webbutik slog jag till direkt. Jag gillar speciellt ärmanas detalj. Fin till sommaren när man vill klä upp sig lite. Vita jeans/ slacks och accessoarer i beige/skintones matchar jag med. Förhoppnings vis har man hunnit få lite färg på sig också.

Tröjan från Lindex hittar ni HÄR

Ha en fortsatt fin Söndag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar