onsdag 7 mars 2012

När plånboken får välja


Black Widdow från LampGustaf
belysningsdesign.se


BL3 Golvlampa från Bestlite
lannamobler.se




Nya soffor ska som sagt inhandlas till hemmet. Två stycken tresitssoffor varav den ena ska placeras längs en vägg och den andra i vinkel ut mot rummet. En läshörna planeras i soffan mot väggen så jag hoppas att en golvlampa kan vara ett alternativ till en vägglampa. Jag får nästan ångest av bara tanken att borra hål i väggen. Det händer ju att man vill möblera om eller hur?
I och med att soffan svart/grå så passar det bäst? med en svart lampa anser jag men stativet vill jag ska vara kromfärgat. Känns mer elegant.
Ja det blir svårt att välja. Får söka runt lite mer men dessa ovan skulle passa bra. Dock väljer plånboken bort den alldeles för fina golvlampan från Bestlite men jag tycker inte att alternativet från LampGustav behöver skämmas för sig.

Golvlampan BL3 från Bestlite hittar ni bla HÄR
Golvlampan - Black Widdowfrån LampGustaf hittar ni bla HÄR

I morgon blir det träff med Kerstin och Gunilla. Middag på Strand Kök och Bar i Mora. Det blir mitt första besök där. Vi Hade tänkt besöka Mc Gregors bar på bowlinghallen. Men där var det fullbokat. Det är speedwekend till helgen. Kul tycker jag trots att vi måste in till Mora en torsdag. 



Ha en fin onsdagkväll/ Annette

1 kommentar:

  1. På www.internetmobler.se får man 10% rabatt med kampanjkoden TWEET på alla lampor från LampGustaf och Markslöjd ;)

    SvaraRadera