måndag 20 februari 2012

Sjalar


bild från monroeworld.se



Åh vad härligt med måndagkväll. Ja, det kan ju bero på det faktum att jag är ledig i morgon, annars är måndag den dag i veckan som känns mest lång och tråkig. Början på en lång uppförsbacke. Det är i och för sig märkligt eftersom jag aldrig arbetar "normala" arbetsveckor. P har åkt ner till Stockholm på jobb och blir borta några dagar. Tråkigt att han missat att berätta det. Jag hade annars tagit en semesterdag och följt med. Nu blev det försent för det. Nåja, det kommer fler gånger. 
Snygga sjalar är ett enkelt sätt att få sina vardagskläder att kännas nyare och fräschare. Dessa hittar ni HÄR
Medan jag ännu är inne på på ämnet uppfräschning så tänker jag klicka hemma lite annat vårfräscht i morgon. 
Fick ett sms från posten tidigare idag, så nu är mina nya kuddfodral från ZARA HOME/ ELLOS på väg. Spännade!

Återkommer i morgon/ Annette

3 kommentarer:

  1. kan det vara ett kuddfodral med fjärilar på ?

    SvaraRadera
  2. Nu har du slarvläst bloggen E-L :-)

    SvaraRadera
  3. haha ja men jag trodde att dom oxå hade fjärilar på sina..det är ju inne nu ! ;)

    SvaraRadera