onsdag 22 februari 2012

Att blogga

bild från google




Har verkligen sina fördelar. Min frisör som även är en vännina till mig, ringde igår och sa - jag såg på bloggen att du var ledig och jag har fått ett återbud idag. Kan du komma? - Så klart kunde jag det, hade som vanligt inte bokat någon ny tid sist jag var där.
Sen gick vi till Källar'n för en lunch med dom andra tjejerna från FRISÖRVILLAN.
Ja, så trevligt kan det bli!

En sak till om att blogga, bloggar du med blogspot och behöver hjälp. Så finns en sida med väldigt bra service, råd och tips - Fixa Din Blogspot -

Sidan hittar du HÄR

Nu får jag sätta fart har en del att göra innan jobb/ Annette

2 kommentarer:

  1. Snyggt nagellack !!synd att man har så fula naglar bara..ja tur man har dig att ringa in när man får återbud:)å tur att vi åtminstone hinner träffas på lunch iaf:)

    SvaraRadera
  2. Nej då, det har du inte. Du har långa nagelbäddar. Det är jättebra när man måste ha naglarna korta. Det blir ju mycket yta att måla nagellacket på.

    Ja, vi måste skärpa oss med träffarna :)
    / Annette

    SvaraRadera