torsdag 16 februari 2012

Insnöad?


Alla dessa väskor som väcker habegär!


bild från ahlens.se













  • Väska - CHRIS/BLACK - från ahlens.se

Har åteupptäckt ÅHLENS igen. Både vad det gäller mode och inredning. Jag har helt enkelt underskattat detta varuhus. Har i stort sett bara besökt skönhetsavelningen dom gånger jag besökt varuhuset i grannkommunen.
Jag är väldigt förtjust i PALMGRENS klassiska rottingväska. Vill därför tipsa om denna prisvärda tolkning för 199 kr. 

Ja, det händer inte mycket utseendemässigt på denna blogg. Har så många idéer. Så svårt att hitta tiden till att förverkliga dom. Men jag har iallafall börjat länka. Har ni sett det? Så det få bli några små steg i taget.

Nu till duschen, sen ska jag måla naglarna. Måste passa på nu när jag är ledig denna Torsdag. Här snöar det för fullt så det får bli en dag inomhus. Än så är det långt till vår här i dalabyn.

Ha det bra allihop/ Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar