tisdag 28 februari 2012

Perfekta sommarplagget?

Bolerojacka i spets
från ZARA






Ankelboot
från ZARA










Jag vet inte hur det är med er men jag känner mig inte riktigt bekväm om jag inte har något på armarna. Känner mig inte riktigt "klädd" om ni förstår vad jag menar.
Den här bolerojackan blir perfekt nu i sommar. Den är i spets och med viskosfoder. Mycket användbar tror jag den kommer att bli. Fungerar till jeans/shorts och linne. Över sommarklänningen. Sommardagar/kvällar, vardag som fest. Handlade den från ZARA's webbutik. Det var första gången. Ska bli spännande och se hur bra det fungerar.
Ankelbootsen vill jag tipsa er om. Väldigt snygga och prisvärda. Jag vill ha lite mera klack på mina boots så jag avvaktar ett tag. Hoppas att någon budgetkedja gör någon kopia på Isabel Marants Dicker boots. Då köper jag ett par direkt.

Bolerojackan från ZARA hittar ni HÄR

Nej nu, en snabbdusch och en kopp Te. Har jobbat ett kvällspass och ska upp 0530 så jag vill fort i säng.

Trevlig kväll/ Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar