tisdag 14 februari 2012

Har tröttnat

Nej nu får det bli vår snart!



bild från zara.com







Har tröttnat på att gå omkring i min svarta dunjacka. Svårt att känna sig välklädd i den. Vill kunna använda snygga skor och väskor igen. 
Jag är egentligen på jakt efter en svart rock, rak modell som inte når längre än till knäna. Hittade denna khakifärgade trenchcoat på ZARA, inte heller så dum eller hur? Jag gillar huvan och fickorna med dragkjedja.
Ja, vi får väl se vad det blir i slutändan. Kan bli något helt annat, kanske en ny svart skinnjacka eller något gammalt från garderoben.

Nu blir det film med P och ungdommarna härhemma. Cowboys & Aliens

Ha en fortsatt bra kväll allihop/ Annette

3 kommentarer:

  1. Ja! Har ju en liknande från IN WEAR, så nu vill jag ha skinnjacksn du provade på Solblomman istället/ Annette

    SvaraRadera
  2. åh ja jag med..ska köpa trisslotter nu å hoppas på tur!!! den vill jag ha(jag menar måste ha ..)

    SvaraRadera