måndag 27 februari 2012

Fast!

Prydnadskudde Butterfly Multi från mimou
Länna Möbler




Prydnadskudde Butterfly från AnnaO
Länna Möbler










Så var det dags att släppa in våren i inredningen härhemma.
Kan inte släppa det där med fjärilar som motiv på prydnadskuddar.
Den övre från mimou skulle passa väldigt bra i vår kökssoffa. Kudden från AnnaO hade jag gärna haft i sovrummet. Gillar att färgerna är klara och skarpa. Tama pasteller passar inte in i vår inredning.
Nåja, alltid är det något man får välja bort. Dessa kuddar får ligga kvar, fast längre ner på önskelistan. Däremot så klickade jag hem muggarna från MATEUS. Muggarna, byte av dukar och gardiner får räcka nu till en början. För kläd och skogaderoben behöver ju ständigt kompletteras verkar det som. Har vissa tankar och funderingar. Visar er senare.
Helgen har inneburit bara en massa städning för min del. Tråkigt är det men man kommer inte undan. Jag och T en långpromenad tillsammans på eftermiddagen. Soligt men blåsigt var det. Skönt med frisk luft och dagsljus var det iallafall.

Sportlov har ungdommarna härhemma. T och G är med sin pappa på väg till Kupolen. Så nu blev jag ensam ett tag.

Prydnadskuddarna från mimou och AnnaO hittar ni bla HÄR

Ha en bra måndag alla!/ Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar