onsdag 8 februari 2012

Måste nog passa på

Rea!




bild från ellos.se











bild från ellos.se





  • Svart Topp - BZR - från ellos.se
  • Naturvit Topp - TWIST & TANGO - från ellos.se



Dessa Toppar och mycket mer är nedsatt till 50% på ellos.se.
Väldigt användbara, vardagssnygga helt enkelt. Matchas både till jeansen och kostymbyxorna. Skinnjackan och kavajen. Precis vad som passar mig.
Jag väljer(om jag måste) den svarta då modellen är mer i min smak. Ni som känner mig vet att volanger inte tilltalar mig, men ingen regel utan undantag som sagt. Den naturvita Toppen finns även i svart.
Per är ute och flyger o far. Måste fundera på om jag behöver nåt från taxfreen. Förra resan tittade han på väskor åt mig, men vi har ju inte precis samma smak han och jag så det var kanske tur att det inte blev något köp.

Nu ska jag göra Gustav sällskap framför Tvn.

Trevlig kväll alla/ Annette




 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar