tisdag 7 februari 2012

Kan bara inte låta bli

Att drömma om..




Leather Leggings Magisco Munderingskompagniet
bild från tintinstyle.se

och matchat med denna

Poplin Shirt, Blue/White Stripe
bild från lexingtonshop.com







bild från nilsonshoes.com


  • Skinnbyxor - munderingskompagniet - tintinstyle.se
  • Skjorta - Poplinshirt Blue/White Sripe - lexingtonshop.com
  • Skor - Tamaris - nilsonshoes.com

Jo, det är bara drömmar tyvärr. Dessa otroligt snygga skinnbyxor från munderingskompagniet passar inte min kropp, som tur är för plånboken, men som sagt drömma får man.

Ni kanske tycker jag är tjatig gällande sandaletterna från Tamaris men dom är så snygga och det är så att jag har två par skor från deras tidigare kollektioner. Så oerhört sköna. Känns nästan som det är mjuka kuddar inbyggda för trampdynorna. Har dock inte provat dessa.

Börjar piggna till nu fram emot kvällen. Har jobbat mycket hela helgen och måndagen startade med väckning kl 04(sen en heldags jobb på det) Maken skulle skjutsas till tåget mot Arlanda för jobbresa till Tyskland denna gång. Per hade en önskan om att jag skulle möta upp i Berlin för en weekend men ärligt talat så orkade jag inte.

Passade på att bjuda Evalena på lunch idag, det är inte så ofta man hinner träffa sina vänner som man skulle önska.
Detta livspussel ni vet.

Nej nu måste jag sätta fart. Medans jag ändå var i farten passade jag även på att bjuda ner Kerstin på en kopp Te.
Mycket positiv energi denna lediga tisdag!

Ha det bra allihop/ Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar