fredag 10 februari 2012

Den lilla svarta

Till ett väldigt bra pris





Rich Bitch Domitille Dress Black på Bubbleroom.se
bild från bubbelroom.se


  • Klänning - Domitielle Dress  - från bubbelroom.se

Denna svarta klänning kostar bara 299 kr. Ett "aber" för mig är urringningen. Lite väl djup för mig kanske.  Gillar annars den trekvartslånga ärmen, den figursmickrande modellen och priset.

I morgon bär det av  mot Borlänge för mig och E-L. En speciell klänning och skor ska införskaffas till mig för en kommande försommarfest.
Blev ni nyfikna nu?  Kan ni gissa?

Med ungdommarna ute med kompisar och en väldigt förkyld make kvar på jobb i Tyskland så sitter jag här alldeles ensam med ett glas rött och gratinerade krusatder fyllda med brieost och aprikosmarmelad. Har jag tråkigt? Inte då!

Skönt med helg hörrni! Ha det bra alla/ Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar